رباتیک

این سایت برای علاقه مندان به ربات طراحی شده اما مطالب فوتبالی و سایر مطالب دیگر در آن دیده می شود،در کل سایت جالبیه!!!

آخرین نظرات
نویسندگان


برتری مسی بر رونالدو بدون احتساب پنالتی ها


کریس رونالدو سال 2014 را با زدن 61 گل به پایان رساند.او 3 گل بیشتر از لئو مسی به ثمر رساند و بهترین گلزن جهان در سال 2014 لقب گرفت.


به گزارش "ورزش سه"، مسی در ابتدای سال 2014، همچنان دوران بهبودی مصدومیتش را طی می کرد و کمی طول کشید تا به کوران مسابقات بازگردد. با اینحال او توانست به رکورد 58 گل زده در طول سال دست یابد که البته فاصله زیادی با آمار 91 گل زده او در سال 2012 داشت. مسی سال 2010، 60 گل و سال 2011 نیز 59 گل زده بود.

فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در این سال توانست دو رکورد مهم را بشکند. رکورد بهترین گلزن لالیگا و رکورد بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان.مسی در 52 بازی رسمی بارسلونا در سال 2014 به میدان رفت و در 31 بازی نیز موفق به گلزنی شد.(در 60 درصد مسابقات).

کریس رونالدو اما موفق شد تا به بهترین گلزن سال با زدن 61 گل بدل شود اما 13 گل از این 61 گل، از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده است. به عبارتی رونالدو بدون احتساب پنالتی ها، 48 گل در سال 2014 به ثمر رسانده است. در سویی دیگر، از 58 گل مسی، 7 گل از روی نقطه پنالتی بدست آمده است. در واقع بدون احتساب پنالتی ها، مسی 51 به 48 از رونالدو پیشی می گیرد.

جام جهانی 2014 برزیل


گروهبندی این رقابت‌ها به شرح زیر است:

گروه A: برزیل - کامرون- مکزیک- کرواسی

پیش بینی من در مورد صعود کنندگان:برزیل-مکزیک

گروه B:  اسپانیا - شیلی- استرالیا- هلند

اسپانیا-هلند

گروه C:  کلمبیا - ساحل عاج- ژاپن- یونان

یونان-ژاپن

گروه D:  اروگوئه - ایتالیا- کاستاریکا- انگلیس
ایتالیا-انگلیس

گروه E: سوییس - اکوادور- هندوراس- فرانسه

فرانسه-سوییس

گروه F: آرژانتین- نیجریه- ایران- بوسنی هرزگوین

ایران-آرژانتین

گروه G: آلمان  - غنا- آمریکا- پرتغال

آلمان-پرتغال

گروه H: بلژیک- الجزایر- کره جنوبی- روسیه

روسیه-کره جنوبی

به امید موفقیت و صعود تیم ملی به مرحله ی بعد،کار سختی نیست فقط باید بوسنی و نیجریه رو ببریم و با آرژانتین مساوی کنیم!!!افسوس که هنوز استعداد من و رفیقم تو فوتبال کشف نشده وگرنه دیگه صعود از مرحله

مقدماتی برامون عادی بود...


بازی زیبا و قدرتمندانه ی ایران در مقابل آرژانتین،تحسین همه ی مردم جهان و کارشناسان را بر انگیخت...




به امید پیروزی ایران مقابل بوسنی و پیروزی آرژانتین مقابل نیجریه و صعود تیم ملی به مرحله ی بعد...


از لیگ جهانی والیبال غاغل نشیم،واقعا دم بچه ها گرم،آخه غول کشنا...



کریس رونالدو: مستحق پیروزی برابر آرژانتین بودید

تهران - ایرنا - «کریستیانو رونالدو» فوق ستاره تیم ملی پرتغال ضمن تبریک به ایرانیان به خاطر ارایه بازی فوق العاده مقابل آرژانتین، ایران را مستحق برد در این دیدار دانست.

به گزارش ایرنا، مهاجم تیم رئال مادرید در صفحه توئیتر خود خطاب به تیم ملی فوتبال ایران نوشت: تبریک می گویم، چرا که بازی غیر قابل تصوری ارایه دادید و حتی مستحق پیروزی در این بازی بودید.

بازی هوشمندانه و عملکرد خیره کننده تیم ملی ایران در مقابل آرژانتین که شنبه شب در ادامه رقابت های جام جهانی 2014 برزیل برگزار شد، به رغم ناداوری و نتیجه برد یک بر صفر به سود آرژانتینی ها، تحسین مطرح ترین شخصیت های ورزشی جهان و رسانه های بین المللی را به دنبال داشت.

تیم آرژانتین در حالی خود را با تنها گل دیرهنگام «لیونل مسی» فوق ستاره فوتبال جهان در دقیقه 1+90 نجات داد که «میلوراد مازیچ» داور صربستانی این دیدار چشم به روی یک خطای پنالتی از سوی بازیکنان آرژانتین به روی اشکان دژاگه بست.

بازتاب سخنان مسی درباره ایران در رسانه های خارجی

تهران-ایرنا-سخنان ˈلیونل مسیˈ مهاجم و کاپیتان تیم ملی آرژانتین پس از بازی در مقابل ایران در رسانه های خارجی بازتاب زیادی داشت.

به گزارش ایرنا، لیونل مسی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر ایران به خبرنگاران گفت: واقعیت این است که ما بازی سختی را پشت سرگذاشتیم و صادقانه می گویم که ایران یک نمایش خوب و عالی داشت و راه های نفوذ ما را بسته بود.

ˈخبرگزاری فرانسهˈ AFP نیز با انتشار سخنان این مهاجم تیم ملی آرژانتین نوشت:لیونل مسی شکستن سد دفاعی ایران را کار سختی خواند.

این خبرگزاری افزود:مسی گفته که در نیمه نخست تلاش کردیم تا بتوانیم به دروازه ایران نزدیک شویم اما آنها به خوبی دفاع کردند و برای این کار سازماندهی شده بودند.

آسوشیتدپرس نیز با انتشار سخنان وی پس از بازی در مقابل ایران گفت:به گفته لیونل مسی، ایران چند موقعیت خوب نیز برای گلزنی داشت، ولی بازیکنان آرژانتین هوشیار بودند.

از اندوه دژاگه و تصویر گوچی در صفحه رومرو تا دست مریزاد هنرمندان

تهران - ایرنا - هیجان بازی شنبه شب بازیکنان تیم ایران مقابل تیم پرستاره آرژانتین شاید در خیابان ها فرونشسته باشد ولی در فضای مجازی هر ساعت رنگ بیشتری می گیرد.

شبکه های اجتماعی رنگارنگ از ساعات نیمه شب گذشته پر از پست ها، تصاویر و فایل های ویدیویی و پیام های مختلف است. هر کس با هر دیدگاه و هر نقطه جهان صرفا به دلیل ˈ ایرانی بودنˈ در این شادی و هیجان سهیم است.

خبرنگار ایرنا نگاهی به برخی صفحات چهره های شاخص در شبکه های مختلف اجتماعی انداخته است. همراه او برخی از این پیام ها و اظهارنظر ها را می خوانیم.



** آگرو: بازی سختی بود



پس از این مسابقه سرخیو آگرو مهاجم تیم ملی آرژانتین در صفحه فیس بوک خود نوشت: ما می دانیم که می توانیم بهتر کار کنیم اما بازی خیلی سختی بود. آنچه اهمیت دارد این است که پیروزی های ما ادامه یافت و توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم.



** تصویر قوچان نژاد در صفحه رومرو

سرخیو رومرو دروازه بان این تیم نیز عکسی از لحظه ای که پس از پایان مسابقه دست رضا قوچان نژاد را گرفته تا او را از زمین بلند کند در فیس بوک خود گذاشته و نوشته است: وقتی بحث کمک در میان است دیگر رقابتی وجود ندارد.



** ماسکرانو، خوشحالی از صعود و 100 تایی شدن

خاویر ماسکرانو هافبک با تجربه آلبی سلسته نیز در فیس بوک عکسی از لباسی که مقابل ایران بر تن داشت منتشر کرد و نوشت: صعود کردیم و خوشحالم که در صدمین بازی ملی ام را با این لباس به میدان رفتم. ممنون بابت تمام حمایت های شما.



** عذرخواهی حقیقی پس از بازی دیدنی

علیرضا حقیقی دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست سرافرازانه مقابل آرژانتین فقط یک کلمه در فیس بوک نوشت: ببخشید.

حقیقی همچنین یک فایل ویدیویی 15 ثانیه ای در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و در آن خطاب به هواداران گفت: ممنون از انرژی های مثبتی که به ما دادید اما نشد که بشود! امیدوارم از بازی من و سایر بازیکنان تیم ملی راضی باشید و ان شاءالله در بازی با بوسنی جبران می کنیم.



** اندوه دژاگه

اشکان دژاگه هم که چیزی نمانده بود با یک ضربه سر دیدنی دروازه آرژانتین را باز کند پس از پایان مسابقه در فیس بوک خود نوشت:اندوه واقعی! ما یک بازی قوی را به نمایش گذاشتیم ولی بدبختانه در پایان بازی یک شوت دریافت کردیم. در بازی مقابل بوسنی قوی تر بازخواهیم گشت.



** حمایت اعضای هیات دولت از ملی پوشان

پس از بازی درخشان ملی پوشان کشورمان مقابل آرژانتین، حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان در پیامی که در حساب توئیتر خود منتشر کرد نوشت: یوزپلنگ های ما عالی بازی کردند. این نتیجه شایسته شما نبود اما تلاش فوق العاده ای کردید. سرتان را بالا بگیرید.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری هم در صفحه فیس بوک خود نمایش تیم ایران را مایه مباهات هر ایرانی دانست. جهانگیری در صفحه شخصی خود نوشته است: فوتبال جوانمردانه، تلاش خستگی ناپذیر و اعتماد به نفس تحسین برانگیز فرزندان عزیز فوتبالیست در مقابل تیم پرآوازه ی آرژانتین، صرف نظر از نتیجه آن مایه مباهات هر ایرانی می باشد.

معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست نیز در صفحه فیس بوک خود یک نقاشی از یوزپلنگ ایرانی منتشر کرده و نوشته است: بازی تیم ملی ایران غرور آفرین بود؛ یک بازی جوانمردانه، حرفه ای و ارزنده. ما اگر چه نبردیم اما بی شک نباختیم. حضور تیم ملی ما با پیام یوزپلنگ ایرانی خودش برد بزرگی به حساب می آید. در هفته های گذشته کارهای هنری زیادی مانند کلیپ و سرود بر همین مبنا تهیه شده و الان هم در توییتر دیدم کاربری به نام خانم مائده حسین پور همراه نقاشی زیبایی از صورت یوزپلنگ با ماسه بر روی شیشه، توییت کرده که این هم یوزپلنگ ایرانی تقدیم به تیم ملی. دست همه بچه های تیم ملی و حامیان آنها درد نکند.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که فعال ترین عضو کابینه در فیس بوک است نیز بلافاصله پس از پایان بازی در صفحه شخصی خود نوشت: امشب بچه ها در برزیل غوغا کردند. دمشون گرم که همه ما را سربلند کردند.



** تشویق هنرمندانه نمایش درخشان

احسان خواجه امیری خواننده موسیقی پاپ که در آهنگ رسمی تیم ملی ایران در جام جهانی را نیز خواننده است پس از این مسابقه در صفحه فیس بوک خود نوشت: زنده باد ایران تا ابد.

بهاره رهنما بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران هم یکی دیگر از هنرمندانی بود که پس از شکست پیروزمندانه ایران مقابل آرژانتین در صفحه شخصی خود در فیس بوک نوشت: حال گیری در دقیقه 90 . در بازی که عالی بودیم فقط چند ثانیه کم آوردیم تا مسی سرانجام زهر خودش را به ایران بریزد. بچه ها عالی بودن واقعا باید به آنها آفرین گفت. داور هم یک پنالتی 100% برای ایران نگرفت تا ما بازنده سرافراز این بازی زیبا باشیم.



** آمریکایی هایی که از بازی ایران تمجید کردند

صفحه فارسی وزارت امور خارجه آمریکا در فیس بوک پس از پایان مسابقه تیم ملی ایران مقابل آرژانتین نوشت: تیم ملی فوتبال ایران، دست مریزاد و خسته نباشید. علیرغم نتیجه، بازی زیبای شما قابل تحسین است.

آلن ایر سخنگوی فارسی زبان وزارت امور خارجه این کشور نیز در صفحه فیس بوک خود عکس هایی از تیم ملی ایران منتشر و خبرهای رسانه های داخلی ایران را منعکس کرد تا نشان دهد او هم با جدیت مسابقات تیم ملی کشورمان را دنبال می کند.



** شکست در برزیل، جشن در کانادا

هنگام برگزاری مسابقه ایران و آرژانتین خیابان های شهرهای مختلف کشورمان خلوت بود و همه مشغول تماشای بازی بودند. پس از پایان مسابقه هم با وجود شکست ملی پوشان ایران، مردم با حضور در خیابان ها از نمایش درخشان بازیکنان ابراز شادمانی کردند.

اما این مسئله فقط محدود به ایران نبود و ایرانی های ساکن دیگر کشورها نیز با جدیت مسابقه را دنبال می کردند و پس از پایان بازی نیز از نمایش مردانه ملی پوشان شادمان بودند.

صفحه ایرانیان کانـادا در فیس بوک پس از این مسابقه ویدئویی از جشن ایرانی های مقیم تورنتو منتشر کرد و نوشت: جانانه بازی کردیم، حق ما باخت نبود. خسته نباشید بچه ها.


مرحله ی نیمه نهایی جام جهانی 2014:

آرژانتین-هلند
آلمان-برزیل

و اما مرحله ی نهایی:حدس من:
آرژانتین-برزیل

و اما قهرمان:آرژانتین

خوب حدس من غلط بود و آلمان قهرمان شد.