رباتیک

این سایت برای علاقه مندان به ربات طراحی شده اما مطالب فوتبالی و سایر مطالب دیگر در آن دیده می شود،در کل سایت جالبیه!!!

آخرین نظرات
نویسندگان

بنیامین

دوشنبه, ۹ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۳۰ ب.ظ

بنیامین عزیز،تسلیت این هوادار صدای قشنگتو بپذیر،واقعا خیلی ناراحت کننده بود،من که هنوز باورم نشده.امیدوارم خدا صبرت بده.



نسیمی بود که بر زندگیت می وزید،اما با طوفان حادثه هم مسیر شد و رفت،مطمئنا جای خوبی رفت...



برای شادی روح شادروان نسیم حشمتی صلوات.




 



 
















ایسنا نوشت:

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیکی پلیس راهور تهران جزئیات سانحه تصادف خودروی بنیامین بهادری را اعلام کرد.

سرگرد احمد شیرانی گفت: حوالی ساعت ۱۶ روز ۲۹ آذرماه سال جاری یک دستگاه “دوو ماتیز” در مسیر شرق به غرب همت نبش شهران در حال حرکت بود که یک دستگاه “پژو ۲۰۶ ” از پشت به این خودرو برخورد کرده و به علت سرعت و شدت ضربه، خودرو به سمت راست منحرف و در فضای سبز سمت راست حاشیه بزرگراه واژگون شد.

وی افزود: در پی این حادثه “نسیم حشمتی” حدودا ۳۰ ساله بر اثر ضربه، مصدوم و به بیمارستان منتقل و متاسفانه در آنجا فوت کرده است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیکی پلیس راهور تهران با اشاره به اینکه خودروی پژو ۲۰۶ از محل متواری شده است، گفت: خوشبختانه دو نفر از شاهدانی که در محل بودند، شماره این خودرو را برداشتند و در اختیار پلیس قرار دادند که پرونده خودروی فراری به کلانتری ۱۴۲ کن برای پیگیری‌های قضایی ارجاع شد.

شیرانی با اشاره به اینکه خودروی دوو ماتیز حامل چهار سرنشین بود، افزود: بررسی‌های پلیس نشان می‌دهد پژو ۲۰۶ به دلیل عدم توجه به جلو و نقض ماده ۱۸۰ آیین‌نامه راهور، مقصر حادثه بوده است.



نسیم حشمتی همسر بنیامین بهادری خواننده جوان موسیقی پاپ در اثر سانحه تصادفی که در یکی از خروجی‌های اتوبان همت رخ داد دار فانی را وداع گفت.

«نسیم حشمتی» همسر «بنیامین بهادری» موزیسین و خواننده ایرانی، در یک سانحه رانندگی کشته شد اما راننده‌یی که از عقب با خودروی ماتیز آنها تصادف کرده بود به جای آنکه توقف کند پایش را بر پدال گاز فشرد و از محل حادثه دور شد. حادثه ساعت چهار بعدازظهر روز جمعه اتفاق افتاد.

وقتی بنیامین به همراه همسر و دختر دوساله‌اش سوار بر خودروی ماتیز از خروجی بزرگراه شهید باکری وارد بزرگراه شهید همت می‌شد. نسیم حشمتی بر صندلی راننده نشسته بود و بنیامین در کنارش و هر دوی آنها نیز کمربندهایشان را بسته بودند. اما تکان‌های سخت خودرو، راننده را به‌شدت مجروح کرده و او را دچار خونریزی داخلی کرد.

محسن رجب پور تهیه‌کننده آلبوم‌های بنیامین و از نزدیکان او در گفت‌وگو با اعتماد گفت: «این‌طور که بنیامین تعریف کرده است، یک خودروی ۲۰۶ نوک مدادی در ابتدا با عقب خودروی ماتیز برخورد کرده اما چون سرعت بالایی داشت مجددا از پهلو با ماتیز برخورد کرده و ماتیز به بیرون اتوبان پرتاب شده است.» به گفته او «بعد از رسیدن آمبولانس اورژانس، همسر بنیامین را به بیمارستان رساندند. حتی او را به اتاق عمل هم بردند اما به گواه گواهی فوت، او بر اثر خونریزی داخلی فوت کرد.» این در حالی است که دختر دوساله بنیامین که بر صندلی عقب نشسته بود با وجود نبستن کمربند ایمنی حتی یک خراش هم برنداشته است.

از عهده پلیس راهور خارج است
تماس‌های مکرر اعتماد با سردار رحیمی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برای پیگیری این حادثه بی‌نتیجه ماند. چند تماس‌ها بی‌پاسخ ماند و سرانجام در تنها دفعه‌یی که سردار رحیمی تلفن همراه خود را پاسخ داد در حین طرح سئوال، ارتباط قطع شد.

سرانجام سرهنگ عین‌الله جهانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به پرسش اعتماد پاسخ داد. او گفت: «در چنین حادثه‌یی دیگر پیگیری حادثه از دست پلیس راهنمایی و رانندگی خارج است.» به گفته او «در چنین مواردی نزدیکان متوفی باید به کلانتری مراجعه کنند و پس از طرح شکایت، پرونده به دادسرا فرستاده می‌شود. روال به این صورت است که با دستور از دادسرا، اگر در آن منطقه دوربینی وجود داشته باشد و اگر جهت دوربین در آن لحظه به سمت محل حادثه باشد و اگر تصاویر را ضبط کرده باشد، مسوولان این امر در شهرداری، تصاویر ضبط شده در روز و ساعت مورد نظر را بررسی کرده و آن را بر روی سی‌دی کپی کرده و به دادسرا می‌فرستند تا خودروی مورد نظر شناسایی و توقیف شود.»


اما این همه ماجرا نیست. به گفته سرهنگ جهانی اگر هر یک از این «اگرها» محقق نشود، باید به دنبال سرنخ بود: «سرنخ‌هایی مانند اینکه شاید فردی خودرو ی مورد نظر را دیده باشد مثلا خودروی مورد نظر پس از آنکه به سرعت از محل حادثه دور شده است در محلی توقف کرده و سایر رانندگان هم مسیر با او توانسته باشند پلاک او را یادداشت کنند یا شاید سرانجام یکی از سرنشینان خودروی ۲۰۶ عذاب وجدان بگیرد و به پلیس مراجعه کند.» او تاکید کرد: «اگرچه شرایط روحی خانواده داغدیده اکنون مساعد نیست اما توصیه می‌کنم سریعا به پلیس مراجعه کنند. در چنین مواردی حتی اگر نتوانند ضارب را پیدا کنند بر اساس قانون، دیه متوفی از صندوق دولت پرداخت می‌شود.»

در این سانحه رانندگی آسیبی به بهادری وارد نشده اما متاسفانه همسر وی جان خود را از دست داده است.

تعدادی از خوانندگان موسیقی پاپ از جمله محسن چاووشی در صفحه‌های شخصی اینترنتی خود با بنیامین بهادری ابراز همدردی کرده‌اند.

بنیامین بهادری خواننده مطرح موسیقی پاپ  در اولین واکنش به سانحه تصادف و فوت همسرش در حالی که به شدت گریه می کرد گفت: فعلا در شرایطی نیستم که بتوانم در این مورد صحبت کنم .

مرگ همسرم من را شوکه کرد و فکر نمی‌کنم بتوانم به این زودی ها این ماجرای تلخ را از یاد ببرم.

بنابراین گزارش، محسن رجب‌پور تهیه‌کننده تعدادی از آلبوم‌های بنیامین بهادری اعلام کرد:

بعد از انجام مراحل اداری تا دقایقی دیگر مراسم خاکسپاری زنده‌یاد نسیم حشمتی برگزار می شود. ضمن اینکه طبق برنامه ریزی های انجام گرفته دوشنبه دوم دی ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ در مسجد حضرت رسول (ص) واقع در میدان کاج سعادت آباد مراسم بزرگداشت سومین روز درگذشت و جمعه ششم دی از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در مسجد جامع شهرک غرب مراسم هفتمین روز درگذشت همسر فقید بنیامین بهادری برگزار می شود.




  • علی رضا ثریاخواه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی