رباتیک

این سایت برای علاقه مندان به ربات طراحی شده اما مطالب فوتبالی و سایر مطالب دیگر در آن دیده می شود،در کل سایت جالبیه!!!

آخرین نظرات
نویسندگان

پیشرفت علم رباتیک در ایران

دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۵ ب.ظ

ایران در علم رباتیک به سرعت درحال پیشرفت است

تهران- ایرنا- عضو اصلی هیات امنای فدراسیون جهانی ربوکاپ گفت: ایران نه تنها درعلم رباتیک، بلکه در زمینه های دیگر نیز به سرعت در حال پیشرفت است؛ وقتی در خیابان های ایران راه می روید مدرنیته را از نزدیک مشاهده می کنید.

به گزارش روزپنج شنبه خبرنگار علمی ایرنا از محل برگزاری نهمین دوره مسابقات بین المللی روبوکاپ آزادایران، دکتر فرناندو ریبرو مدرس دانشگاه می نیو پرتغال سطح مسابقات ربوکاپ بین المللی آزاد ایران 2014 را بسیار بالا دانست.

وی گفت: برگزاری مسابقات به شکل کامل و در سطح تمام لیگ ها امیدوارکننده بوده و در مقایسه با رقابت های آزاد درسایر کشورها بسیار کامل تر بوده و سطح اجرا هم بالا است.

ریبرو افزود: در مسابقات ربوکاپ بین المللی آزاد ایران تعداد شرکت کننده ها بسیار بیشتر از مسابقات جهانی است و این مساله خود باعث افزایش سطح رقابت ها می شود.

وی که قبل از این تنها یک بار درسال 2007 میلادی به ایران سفر کرده است، اظهار داشت: پیشرفت علم روباتیک درایران چشمگیر است و از آخرین زمان حضورم درایران تاکنون شاهد پیشرفت چشمگیری در این زمینه بوده ام.

عضو اصلی هیات امنای فدراسیون جهانی ربوکاپ، ایران را یکی از کشورهای علاقه مند به رباتیک دانست و گفت: ایران نسبت به بسیاری از کشورها توجه بیشتری به علم رباتیک دارد که این امر باعث می شود در آینده پیشرفت زیادی در این زمینه داشته باشد.
  • علی رضا ثریاخواه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی